Wereldhavendagen Academy

Wereldhavendagen Academy verbindt en versterkt jong talent, onderwijs en (partners van) de Wereldhavendagen om het beste uit zichzelf te halen. Het doel is om jongeren zich aan boord van de Wereldhavendagen verder te laten ontwikkelen, onder begeleiding van ervaren krachten in de organisatie.
Dit doen wij in samenwerking met onderwijsinstellingen, leveranciers en partners van het evenement.

Bij Wereldhavendagen Academy gaat het om jouw talent!

Bij sommige organisaties gaat het er vooral om dat jij geschikt bent voor hén. Wereldhavendagen Academy doet dat net even anders. Wij vragen je wat jij eigenlijk wilt. Wat vind jij belangrijk? Wat is je passie, wat wil je ontwikkelen en hoe vinden we aansluiting bij je studie? Op die manier verbinden we je met de Wereldhavendagen, maar ook met organisaties en leveranciers die betrokken zijn bij de Wereldhavendagen. Zo heb jij straks een topplek om je talent verder te ontwikkelen en hebben zij het juiste toptalent.

Ben je jong talent en wil je jouw talent inzetten voor de Wereldhavendagen?

Ben jij bijzonder, talentvol en wil je jouw expertise inzetten om van de Wereldhavendagen een onvergetelijke beleving te maken? Jong talent is altijd welkom bij Wereldhavendagen Academy.
Mail naar margit@abunchofchoices.nl met je CV, interesse of gewoon voor meer informatie. Bellen mag ook: 06-41370431.

Bij de Wereldhavendagen komt talent tot leven

  • Wereldhavendagen Academy matcht jong talent met de Wereldhavendagen of één van haar partners;
  • jong talent wordt gecoacht en getraind door professionals, maar Wereldhavendagen Academy begeleidt ook de professionals over hoe zij meer uit jong talent kunnen halen;
  • jong talent en partners van Wereldhavendagen Academy worden beide in de etalage gezet, zowel online als offline;
  • er wordt gemeten hoe effectief Wereldhavendagen Academy is voor de verschillende partners (onderwijs, bedrijven, gemeenten).

Als bedrijf of gemeente bij Wereldhavendagen Academy

Op zoek naar jong talent voor de Wereldhavendagen? Of wilt u weten hoe u meer uit jong talent kunt halen? Mail rene@abunchofchoices.nl voor meer informatie.

Als onderwijsinstelling bij Wereldhavendagen Academy

  • Wilt u laten zien wat uw studenten/leerlingen van specifieke opleidingen in huis hebben?
  • Wilt u meedenken over wat uw studenten/leerlingen voor Wereldhavendagen Academy kunnen betekenen?
  • Of wilt u in contact komen met het netwerk aan bedrijven van de Wereldhavendagen?

Mail rene@abunchofchoices.nl. Bellen mag ook: 06-52687023

Wereldhavendagen Academy is zeer trots op en blij met haar HBO- en MBO onderwijspartners, de hofleveranciers van het jong talent:
https://inholland.nl

De organisatie van de Wereldhavendagen en haar partners stellen elk jaar alles in het werk om de Wereldhavendagen een onvergetelijke beleving te maken. Om dit te bewerkstelligen zoeken wij bijzondere, talentvolle mensen die de vertaalslag kunnen maken van schets naar werkelijkheid. Daarom kunnen we jouw expertise goed gebruiken in ons team.

Wanneer er een stage-, afstudeer of projectvacature is, dan plaatsen wij deze hier.

=================================

Stagiair kernteam Wereldhavendagen

Over de Wereldhavendagen
Rotterdam is de grootste haven van Europa. Om iedereen te laten zien wat er in deze haven zoal gebeurt en welke wereldse industrieën Rotterdam rijk is, vindt ieder eerste volle weekend van september de Wereldhavendagen plaats.

De Wereldhavendagen geeft een kijkje in de keuken en geeft de kans een bezoek te brengen aan plekken in de haven waar men normaal gesproken nooit mag komen. De Wereldhavendagen is het grootste, jaarlijks terugkerende evenement van Rotterdam met gemiddeld zo’n 400.000 bezoekers en de 43e editie vindt in 2020 plaats op 4, 5 en 6 september.

Over de stage
In totaal werken bij de Stichting Wereldhavendagen 5 medewerkers. Als stagiair ben je onderdeel van het kernteam van de Wereldhavendagen. Het kernteam draagt zorg voor de jaarlijkse totstandkoming van de Wereldhavendagen.

Je maakt de drukke, hectische periode in de maanden voor het evenement mee en beleeft op een bijzondere wijze het evenement aan de organisatiekant. Je verricht allerlei taken binnen de organisatie, die op dat moment belangrijk zijn.

Jouw taken bestaan voornamelijk uit:
• algehele ondersteuning van het kernteam waar en wanneer nodig; zoals het draaiboek (helpen) ontwikkelen, communiceren met klanten / relaties en bezoekers en de algemene mails bijhouden, lezen en beantwoorden en het algemene telefoonnummer beheren;
• ondersteuning bij voorbereiding en uitvoering van de verschillende programmaonderdelen van de Wereldhavendagen;
• bij goed functioneren kun je ook eigen (deel)projecten en verantwoordelijkheden krijgen.

In verband met de looptijd van het evenement gaat de voorkeur uit naar een stagiair die beschikbaar is van juni t/m september 2020 (de eerste maanden voor 32 uur per week, in de weken rondom het evenement volle inzet, dus 40 uur per week). Er wordt wel flexibiliteit verwacht, namelijk: dat je het hele weekend van de Wereldhavendagen beschikbaar bent en ook zijn er in de aanloop naar het evenement soms bijeenkomsten in de avond. Voor de maanden waarin je stage loopt, krijg je uiteraard een stagevergoeding.

Wat voor iemand ben jij?
Je werkt accuraat, hebt organisatietalent en kennis van Microsoft Office programma’s (Excel, Word, Powerpoint), toont initiatief, bent resultaatgericht en stressbestendig en beschikt over een goede Nederlandse spreek- en schrijfvaardigheid. Tevens heb je een dienstverlenende houding.
Je kunt (zakelijk) omgaan met allerlei soorten mensen op verschillende niveaus en van verschillende typen organisaties. Affiniteit met evenementen, de haven van Rotterdam en de stad Rotterdam is gewenst.

Voel jij je aangesproken en kun je niet wachten om aan de slag te gaan?
Stuur dan je CV met motivatiebrief, originaliteit wordt gewaardeerd, naar Lu Morais: lu@abunchofchoices.nl. Voor meer vragen kun je natuurlijk ook even bellen: 06-33302149*

Deadline om te reageren op deze stagevacature is vrijdag 24 april 2020.

* A Bunch of Choices werkt samen met de Wereldhavendagen en verzorgt de eerste sollicitatieprocedure.

Ben jij bijzonder, talentvol en wil je jouw expertise inzetten om van de Wereldhavendagen een onvergetelijke beleving maken, maar staat wat jij voor ons kan en wil betekenen niet in dit overzicht met stage- of afstudeermogelijkheden?

Pak dan nu je kans en vertel ons wat je in huis hebt en hoe dat een bijdrage kan leveren aan de Wereldhavendagen. Wij staan heel erg open voor het bieden van kansen aan gemotiveerd jong talent.

Mail naar margit@abunchofchoices.nl met je CV, interesse of gewoon voor meer informatie. Bellen mag ook: 06-41370431.

Verhalen jonge talenten

Wereldhavendagen gelooft in de kracht, passie en talenten van jongeren en biedt gemotiveerd jong talent de kans om zich te ontwikkelen bij de Wereldhavendagen en een podium om zichzelf te laten zien.

Lees de verhalen van het bruisende, creatieve, unieke en prachtige jong talent waar de Wereldhavendagen en haar partners zeer trots op zijn.

Wij zijn Julia de Hek en Tim van den Hoek, beide inmiddels vierdejaars student aan de Hogeschool Inholland in Rotterdam. Vanuit onze opleiding Media en Entertainment Management hebben wij een passie voor het maken van video’s. Via René Blom van de Wereldhavendagen Academy zijn wij in contact gekomen met de organisatie van de Wereldhavendagen. Ons werd gevraagd om de nieuwe trailer te maken voor de lancering van het thema van dit jaar en dat wilde wij maar al te graag doen.

De samenwerking met de Wereldhavendagen is prettig, want wij hebben de vrijheid om met creatieve ideeën te komen. Wij vinden het gaaf om te zien dat een organisatie zoals de Wereldhavendagen vertrouwen heeft in studenten en deze de kans biedt om te werken voor zo’n groot en bekend evenement. De organisatie van de Wereldhavendagen is tevreden met de samenwerking en heeft ons inmiddels gevraagd voor een volgende opdracht!

Voor ons heeft deze samenwerking ook veel waarde, want met deze opdracht kunnen wij bouwen aan ons portfolio. Wij hebben namelijk de ambitie om door te groeien met VÄNNER Producties, ons videoproductiebedrijf. De naam VÄNNER is Zweeds voor ‘vrienden’ en aangezien wij al sinds het tweede jaar van de middelbare school bevriend zijn, vonden wij het een passende merknaam.

Mijn naam is Chayenne Bongers. Ik zit in het eerste jaar van de MBO4 opleiding International Event Management. Ik heb voor deze opleiding gekozen, omdat ik een passie heb voor evenementen. Vooral voor muziekevenementen zoals: concerten en festivals. Toch loop ik nu stage bij een heel ander soort evenementenorganisatie!

Ik ben bij de Wereldhavendagen terecht gekomen, doordat ik helaas een nare ervaring bij mijn vorige stageplaats had. Ik geloof er wel in dat alles gebeurt met een reden, want als dat niet was gebeurd, had ik niet stage kunnen lopen bij de Wereldhavendagen. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin! Geen dag is hetzelfde. Ik vind het vooral leuk om eens achter de schermen te werken van zo een groot publieksevenement.
De samenwerking met de collega’s van de Wereldhavendagen vind ik ook heel fijn. Je wordt hier echt behandeld als onderdeel van het team en er wordt ruim de tijd genomen om opdrachten goed uit te leggen.
Ook heb ik een grote affiniteit met de Wereldhavendagen en de Rotterdamse haven, omdat mijn opa schipper was. Ik was dus een echt schipperskleinkind en bracht als kind al mijn zomers door op mijn opa’s schip. Ik heb daar heel leuke herinneringen aan overgehouden en ik vind het supergaaf dat de cirkel nu weer rond is!

Mijn naam is Kirsten Zijlstra en momenteel doe ik de opleiding Hospitality & Event management aan het Eurocollege. Ik heb deze opleiding gekozen, omdat organiseren echt mijn ding is! Denk hierbij aan het organiseren van de Kinder Vakantie Spelen en verschillende feesten.
Daarnaast vind ik het leuk als mensen een fijne dag hebben gehad. Met het organiseren van een event zorg je natuurlijk voor een leuke en ontspannen dag voor mensen en ik vind het dan leuk dat ik daar dan een bijdrage aan heb geleverd. Creatief bezig zijn is dan ook een passie van mij.

Ik heb stage gelopen bij Stichting Wereldhavendagen van juni t/m september 2019 en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Je krijgt de ruimte om jezelf uit te dagen en er worden verantwoordelijkheden bij je neergelegd, waardoor je je echt onderdeel van het team voelt! De werksfeer is heel erg fijn, er wordt serieus gewerkt met af en toe een grapje tussendoor.
Zelf heb ik vooral affiniteit met de stad Rotterdam. Ik ga hier naar school, ik shop er vaak, daarnaast ben ik te vinden op de Rotterdamse terrasjes met lekker weer en in de late avonduren ben ik ook vaak in het Rotterdamse nachtleven te vinden. Ik heb een bijdrage geleverd aan een heel groot publieksevenement en dat vond ik super tof!

Mijn naam is Vince van Dalen en ik ben een Media & Entertainmentmanagement student bij de Hogeschool Inholland Rotterdam. Ik heb voor deze opleiding gekozen, omdat ik een passie voor evenementen heb ontwikkeld. Deze passie is ontstaan doordat ik energie krijg van mensen die met een lach op hun gezicht rondlopen op evenementen. Daardoor zie je dat de mensen het naar hun zin hebben.
Wonend in Rotterdam en vroeger regelmatig als bezoeker bij de Wereldhavendagen te vinden, twijfelde ik geen moment om de kans te pakken om stage te lopen bij deze organisatie. Om deel te zijn van het team dat een van de grootste evenement van Nederland jaarlijks organiseert, is iets bijzonders.
Door de aparte periode waarin we zijn beland, is de start anders dan vooraf was gepland. Veel videobellen, een aangepaste vorm van het evenement en elkaar pas na weken begonnen te zijn in levende lijve te zien, zijn enkele voorbeelden waardoor deze stageperiode toch wel anders is. Gelukkig verloopt de communicatie goed en kan ik bijdragen aan een vernieuwde vorm van het evenement.
Tot slot was ik bij de 40ste editie van de Wereldhavendagen in 2017 betrokken bij Inholland Radio, de officiële radiozender van de Wereldhavendagen. Het is dus heel leuk dat dit project dit jaar weer terugkomt!

Wij zijn Robin, Bas, Quang en Inge, alle vier tweedejaars studenten bij de Hogeschool Inholland Rotterdam. We zijn vier jonge, gedreven personen die geïnteresseerd zijn in communicatie en grafische vormgeving. Vanuit onze opleiding Creative Business zijn we begonnen met de module Creative Agency. Via een opdrachtenbeurs zijn we in contact gekomen met de Wereldhavendagen die ons hebben gevraagd hoe de Wereldhavendagen meer jonge vrijwilligers kan werven. De opdracht sluit goed bij ons aan, aangezien we binnen de doelgroep vallen die we gaan onderzoeken en willen gaan bereiken.
Van de Wereldhavendagen krijgen wij veel vrijheid om onze creatieve ideeën uit te kunnen werken. Het is een gave organisatie die ons het vertrouwen geeft en ons wil helpen waar nodig.
Meewerken binnen deze organisatie biedt kansen voor onze toekomst. We leren omgaan met het bedrijfsleven en maken ons netwerk groter.

Wij zijn Saskia, Yasmine, Daan en Anouk en samen zijn wij Creative Company. Wij zitten nu in het eerste jaar van de opleiding Creative Business bij Hogeschool Inholland Rotterdam.
Wij zijn een relatief jonge groep met een doel in het leven: we streven er allemaal naar om carrière te maken in de creatieve sector. Het is voor ons belangrijk om professioneel te zijn, maar op een dusdanige manier dat het contact wel persoonlijk blijft. Allen hebben we een voorliefde voor de creatieve sector en haar diverse mogelijkheden.
Vanuit de opleiding hebben wij een opdracht gekregen voor Stichting Wereldhavendagen Rotterdam. Stichting Wereldhavendagen Rotterdam wil graag het verspreiden van informatie tijdens het evenement optimaliseren en wij gaan op zoek naar een creatieve oplossing!

We are a group of five students studying at the Breda University of Applied Sciences. This group is connected by the minor Crowd Safety. We all have different backgrounds and experiences in leisure, tourism and logistics. Our diverse backgrounds will lead to a complete advise. Next to that we all share the same passion, Crowd Safety. During this minor we want to develop our knowledge and skills in Crowd Safety by working on practical issues. While working on these practical issues we work as consultants to give advice and recommendations to our clients.

This assignment for the Wereldhavendagen is our first assignment as a group. We were asked by the Wereldhavendagen to have a closer look at the crowd flow during the firework show on Saturday evening, since many people watch the show and leave right after. With this assignment we want to give an advise to the Wereldhavendagen to make the event even better and safer.
We are glad that we are able to do this assignment for the foundation of the Wereldhavendagen. It is a large-scaled event with a lot of opportunities. There’s a lot of people involved, so this makes it acceptable for large groups of people to come and visit. We are proud to be part of the event and hope to help make the events in the future safer with our advice.
We are looking forward to work as a consult group called CSM Group, that consists of: Lora, Gerben, Eyub, Teun and Vivian.

We hebben onze opdracht gedaan voor de editie van de Wereldhavendagen 2019 met het thema Mariteam. Deze editie staat in het teken van samenwerken als één team, duurzamer worden en innovatie.
Wij zijn eerstejaars studenten en volgen de opleiding ‘’Creative Business’’ aan Hogeschool Inholland Rotterdam. Ons team bestaat uit Iris van Schijndel, Inge de Vreeze, Bart Rijnbeek en Dylan de Haan. Momenteel zitten wij in onze laatste periode genaamd ‘’Behind The Scenes’’. In deze module gaan wij ruim 8 weken werken aan een AV-productie. Nadat we onderzoek gedaan hebben, gaan we een promotievideo voor de werving van nieuwe vrijwilligers maken. Een grote verantwoordelijkheid en uitdaging voor ons.
Voor ons is het een unieke ervaring om (dichtbij) de organisatie van de Wereldhavendagen te komen. We worden dan ook niet gezien als studenten, maar echt onderdeel van het team Wereldhavendagen Academy. Zo kunnen wij heel veel leren over de Wereldhavendagen en de organisatie zelf.
Wij doen de opleiding Creative Business, omdat wij onszelf willen ontplooien en ontwikkelen. We zijn geïnteresseerd in de creatieve industrie en bij sommige is dit zelfs al vanaf jonge leeftijd.
Zoals gezegd gaan wij dus een promovideo maken voor de vrijwilligers van de Wereldhavendagen. In deze video moeten de vrijwilligers duidelijk naar voren komen. De boodschap van de promovideo is dat men gelijk moet denken dat zij ook vrijwilliger willen worden bij de Wereldhavendagen.
We are Marigld Agency, a group of students currently studying at Inholland University of Applied Sciences in Den Hague. We are striving towards a Bachelor in International Creative Business.
We were inspired by the Marigold flower when creating our company name. The meaning behind our name is strongly tied with our work ethic, as Marigold flowers symbolize creativity and passion. The flower also represents the drive to succeed, which we all associate with ourselves.
All of us are passionate about working in the creative media industry and seek a creative outlet through various activities. Our group is comprised of 5 students who share a passion towards dancing, writing, singing, photography, event management and some of us even have experience producing short movies.
We bring differentiation and culture to your company, because we come from different parts of the world. By using our inspiration that comes from all around the globe we are able to come up with innovative ideas. We want to work with de Wereldhavendagen, because of the creative freedom the organisation is giving us, as well as the opportunity to challenge and improve our design thinking.
Wij zijn Rowena Boelman, Danique de Bruijn, Margriet de Jong, Gaby Kartawinata en Etiënne Riboet en komen uit regio Rotterdam en Den Haag. Wij zijn studenten aan Hogeschool Inholland Rotterdam en zitten in het tweede leerjaar van de opleiding Creative Business. Tijdens onze opleiding houden wij ons bezig met de wereld van media en entertainment, waarbij wij creatieve mediaconcepten mogen bedenken, uitvoeren en vervolgens op de markt mogen brengen.
Ons is gevraagd een concept te bedenken om meer jongeren te werven voor de Wereldhavendagen. Bij het bedenken van dit concept worden wij compleet vrijgelaten, waardoor wij onze creativiteit haar gang kunnen laten gaan. De samenwerking met de Wereldhavendagen verloopt prettig en voorspoedig. Tijdens de briefing kregen wij de mogelijkheid om vragen te stellen en werd de opdracht op een duidelijke manier in kaart gebracht.
Door de samenwerking met de Wereldhavendagen kijken wij vanuit een ander perspectief naar onze toekomst en worden wij gestimuleerd creatief na te denken. Doordat wij alle vijf over verschillende kwaliteiten beschikken, vullen wij elkaar goed aan en zijn wij in staat een passend concept voor de stichting te bedenken. Van jongs af aan bezochten wij de Wereldhavendagen en daardoor raken wij enthousiast bij het idee dat wij nu samen met de stichting een plan mogen bedenken om een nieuwe doelgroep te bereiken. De Wereldhavendagen geeft ons de mogelijkheid ons netwerk uit te breiden en dit willen wij ook bij andere jongeren en young professionals kenbaar maken.
Wij zijn Olor Visions: Chantal, Chloë, Quinty, Dion en Bjorn. Wij studeren aan Inholland Rotterdam en volgen de opleiding Creative Business.
Wij zijn enthousiaste en gemotiveerde studenten die erg leergierig zijn en openstaan voor verschillende ideeën en concepten.
Onze teamnaam is Olor Visions, deze is op een leuke manier ontstaan. We moesten gaan brainstormen over een naam en we kwamen er maar niet uit, totdat we op een gegeven moment bedachten dat we iets met Rotterdam wilden. Toen kwamen we op Olor, dat betekent namelijk zwaan en de bijnaam van de Erasmusbrug is de Zwaan.
Deze opleiding hebben wij gekozen, omdat wij graag een uitdagende opleiding willen volgen en er naar streven om deze succesvol af te ronden.
Door onze opleiding en de bijbehorende opdracht die wij kregen zijn wij in contact gekomen met Wereldhavendagen Academy. Onze opdracht luidt als volgt: bedenk een leuk/goed/uitdagend concept voor de avondshow van 2022, wat een speciale editie wordt, omdat dit de 45ste editie zal zijn. Wij mogen zelf helemaal gaan bedenken hoe wij het voor ons zien en dat mogen we, nadat wij verschillende stappen te hebben doorlopen, gaan presenteren aan de Wereldhavendagen.
Wij kijken erg uit naar het verloop van het proces en kunnen niet wachten tot de 45ste editie in 2022.
Wij zijn Zoë, Anita, Felicia, Floor en Reinier. We zijn eerstejaars studenten Creative Business aan Inholland Rotterdam. Bij deze opleiding worden we opgeleid tot professionals die creatieve mediaconcepten kunnen bedenken, uitvoeren en op de markt kunnen zetten. De keuze voor de opleiding heeft te maken met studievrijheid en het bezig zijn met creatieve processen. Ook krijg je met deze opleiding een goede kijk op de evenementensector.
Op dit moment zijn we met een project bezig met als opdrachtgever de Wereldhavendagen.
We hebben een vraagstuk ontvangen waar we mee aan de slag mogen gaan. Uit een briefing hebben we meegekregen dat de bewegwijzering op het evenement nog beter kan. Het is aan ons om door middel van creatieve denkprocessen oplossingen te bedenken voor dit huidige probleem.
Aan het begin van dit studiejaar hebben we allen ook de Wereldhavendagen bezocht. Als mystery guest was het aan ons om het terrein te verkennen. In een verslag moesten we goede aspecten en verbeterpunten aangeven voor het evenement.
Los van het feit dat we allemaal in Rotterdam studeren, zijn er ook een aantal van ons woonachtig in de havenstad. We zijn goed gemotiveerd om voor de organisatie van Wereldhavendagen een goed concept te bedenken waarin we het genoemde probleem met beide handen aanpakken!

We are a group of five creative students forming the company “Safe Space”. We hope to find insightful information for the Wereldhavendagen about safety, so they can use that in making their events even safer for the public in the future. With our assignment the main focus lies on the activities that take place on Friday, the educational day of the event. We will analyze how safe the situation is while the cruise ship is there, arriving on the same day as the event. We are going to have a look if a problem arises due to the combination between the two flows of people (of the event and of the cruise ships) mainly at the Wilhelminakade.
Meet us below!

NICK BROEREN
My name is Nick Broeren. I was born and raised in Rotterdam. After a few years I moved to North Brabant to the village Bergen op Zoom. Since 2015, I am studying Logistics management at the Breda University of Applied Sciences. In the last year of the academy, I specialised myself in Crowd Safety. Crowd Safety for me is the most challenging aspect of an event and it is beautiful to work in a company like Safe Space.

LISANNE BUCKENS
I am Lisanne Buckens and I live in Oud-Gastel, a village close to Roosendaal in the Netherlands. For the last 3 years I have studied Tourism Management in Breda. During my studies I came into contact with mass tourism and that inspired me to study Crowd Safety.

ANDREW SEBASTIAN WINOTO
My name is Andrew Sebastian Winoto, originally from Jakarta, Indonesia, I am currently a 4th year International Logistics Management student at the Breda University of Applied Sciences. My passion lies in the field of supply-chain management and logistics, in which, I am most interested in the field of fashion & apparel logistics, events logistics and Crowd Safety. I chose to enroll in the Crowd Safety Minor due to a personal affinity towards large-scale events and also the interesting mix of mathematics, logistics and psychology involved. I strive to apply gathered knowledge and experiences to contribute towards the innovation and continuous improvement of processes and products in this sector, and ultimately, the society as a whole.

SABINA RISTEA
My name is Sabina and I was born and raised in Bucharest, the capital of Romania. There I studied for 4 years Mathematics and Computer Science during high school. For 3 years I have been living in Breda, The Netherlands. I am currently still continuing my double degree in Logistics Engineering and Economics. I am passionate, creative, curious, ambitious and driven. I love searching for new things and ideas. This Crowd Safety minor is the perfect opportunity for me to combine my creativity and knowledge about logistics in real-life situations.

LLOYD VAN DER BIJL
My name is Lloyd van der Bijl and I am currently in my 4th year at the Breda University of Applied Science. I specialise in event management and currently taking on Crowd Safety management.  I worked at an event agency in Dubai for the last year and experienced a few moments where crowd control was close to non-existent. These experiences have taught the importance of this particular topic.

Tijdens de introductieweek kregen we met onze hele klas van Creative Business op Inholland te horen met welke opdrachtgevers wij konden samenwerken. Door oudere studenten en door veel docenten werd de Wereldhavendagen vaak als voorbeeld gegeven, dus toen wij deze opdracht toegewezen kregen, wilden we ook met zoveel mogelijk energie en zin deze opdracht doen.
Wij kenden elkaar niet voordat we met deze opleiding begonnen en in het begin liep de samenwerking een beetje stroef, maar inmiddels kunnen we goed samenwerken en hebben we het erg leuk in onze groep. We zijn alle zes erg verschillend en juist daarom versterken we elkaar als team.
Voor deze opdracht kenden we de Wereldhavendagen nog niet zo goed, maar nu we al een tijdje intensief mee bezig zijn met deze opdracht, zien we hoe leuk dit evenement is en hoe het de haven en Rotterdam zelf in de schijnwerpers zet. Een nieuw concept bedenken voor de avondshow van 2022 is een uitdaging, maar het is er een die wij als groep gaan proberen zo goed mogelijk te volbrengen.
Team Soluzion.

We hebben onze opdracht gedaan voor de editie van de Wereldhavendagen 2019 met het thema Mariteam. Het teamwork in de Rotterdamse haven werd hiermee centraal gesteld.
Wij zijn drie eerstejaars studenten van Inholland Rotterdam en studeren Creative Business. Met zijn drieën vormen wij het team Triumph Productions. Wij hebben de opdracht gekregen om een filmpje te maken voor de Wereldhavendagen waarin een bedrijf, dat deelneemt aan de Wereldhavendagen, naar voren komt. Wij hebben heel veel zin in de samenwerking met de Wereldhavendagen en gaan met plezier aan de slag met de opdracht!

Mijn naam is Lisanne Postma (links op de foto). Ik ben 22 jaar oud en woon in Utrecht. Ik studeer Creative Business, omdat ik in de toekomst graag in de evenementenbranche aan het werk wil gaan. Als student ben ik ijverig en stressbestendig.
Mijn naam is Pablo Manuel (midden op de foto). Ik ben 24 jaar oud en woon in Rotterdam. Ik studeer Creative Business, omdat ik in de toekomst de muziekwereld in wil gaan. Als student ben ik leergierig en heel positief.
Mijn naam is Simone Tuk (rechts op de foto). Ik ben 20 jaar oud en kom uit ’s-Gravendeel. Ik studeer Creative Business, omdat ik graag in de mediawereld wil werken. Als student ben ik een doorzetter en ben ik heel gedreven.

Founders

Margit Bosch & René Blom