Geef je mening over de Wereldhavendagen
Doel
Het imago onderzoek, een afstudeeronderzoek van een studente van de Hogeschool InHolland, richt zich op het Wereldhavendagen programma onderdeel MATCH. MATCH is hét carreer event waarbij bedrijven, young professionals, studenten en werkzoekenden bij elkaar komen om de arbeidskansen in de haven te delen en te ontdekken.
Doel van het onderzoek is het in kaart brengen van het huidige imago van de Wereldhavendagen en specifiek het programma onderdeel MATCH. Daarnaast is het onderzoek gericht op het inzetten van de juiste communicatiemiddelen om de bekendheid van arbeidskansen in de Rotterdamse haven zichtbaarder te maken.
Deelname
Deelname aan dit onderzoek is geheel vrijwillig en anoniem. Goed om te weten is dat er geen persoonlijke gegevens worden opgeslagen en/of gedeeld.
Enquête
Zie jij mogelijkheden voor een carrière in de Rotterdamse haven of ben je nieuwsgierig wat deelname aan MATCH tijdens de Wereldhavendagen voor jou kan betekenen? Neem dan hier deel aan deze enquête, het beantwoorden van de vragen duurt slechts 5 minuten.