Wereldse bekendheid in Rotterdam

Om de Wereldhavendagen extra onder de aandacht te brengen bij de bezoekers en toeristen van Rotterdam en ver daarbuiten, heeft Centercom een deel van haar netwerk, voor én tijdens het evenement, beschikbaar gesteld.

Door middel van de inzet van de reclameborden krijgen de Wereldhavendagen nog meer exposure en zichtbaarheid in de stad.

Waar Rotterdam de wereldhavenstad en toegangspoort voor schepen en goederen naar Europa is, is het mediabedrijf Centercom dé thuishaven voor adverteerders in buitenreclame, zowel nationaal als lokaal. Met ruim 36.000 reclamevlakken biedt Centercom adverteerders optimale zichtbaarheid.

Ook in de gemeente Rotterdam biedt Centercom met meer dan 1.750 reclamevlakken op zowel Driehoeksborden, 2-Signs als A0-Frames adverteerders de mogelijkheid met de honderdduizenden bezoekers van de Wereldhavendagen te communiceren. Van het Centraal Station tot Leuvenhaven, van Prins Alexander tot aan Hoek van Holland.

Over Centercom

Met meer dan 20 jaar ervaring in de culturele affichage en evenementen reclame, bedient Centercom de gehele Rotterdamse cultuur- en evenementenmarkt.

In een periode waarin de culturele sector onder druk staat, stelt Centercom zich ten doel een kwalitatief en tevens betaalbaar communicatieproduct aan de cultuur- en evenementenbranche aan te bieden.

* Dit is een gesponsord artikel.